Smaller Default Larger

Do zadań technika organizacji rekamy należy przygotowywanie kampanii kreatywnych i medialnych. Osoba taka musi dobrze znać się na zagadnieniach związanych z rynkiem, marketingiem a w tym i promocją. Podczas nauki zdobywa się umiejętności z zakresu marketingu, relkamy, negocjacji, strategii sprzedaży usług reklamowych. Technik organizacji reklamy potrafi posługiwać się programami graficznymi 2D i obsługiwać urządzenia do druku. Technik organizacji reklamy będzie potrafił stworzyć kompleksową ofertę dla potencjalnego reklamobiorcy oraz zaplamować MEDIA RELATIONS wraz z profesionalnym Public Relations. Do jego zadań należy ścisła wspólpraca z wszelkimi agencjami reklamowymi (ds. mediów, badań, FULL Service).

Obowiązek informacyjny
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych jest Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego ul. Marszałka J. Piłsudskiego 58, 41-800 Zabrze.
Pełna treść klauzuli znajduje się na stronie http://zckoiz.zabrze.pl/pliki/RODO/Informacja.pdf